About Me

My photo
"Who said nights were for sleep"

Monday, November 29, 2010

Hoolnii deglem

Ene aimar uhuurdum uguulleg bn lee .. Za tegeed Enjoy!!!


Даваа гараг.
 Єглєє
- За єглєєний мэнд. Эзэн авхай хувцасаа ємсєєд гэрээс гарлаа. Ажилруугаа шууд явчих чинь, юу болоод байна аа? Єглєєний хоолоо идэхгvй юм уу, хєєе! Миний єглєєний каш хаана байна? Єє за за, дээрээс нь тамхи татаж байгаа юм биз дээ? Дотрыг чинь муухай оргиулаад єгєхєєр яахыг чинь харая л даа. Яасан, онцгvй байна уу? Єлєн ходоодон дээрээ тамхи сайн татаад бай. Тэгэхээр ингэлгvй яахав дээ. Ер нь яагаад л байна даа, чи минь.
Єдєр. 
- За за, бvхнийг ойлголоо. Мань хvvхэн єнгєрсєн Бямбад єєрийгєє целлюлиттэй болсноо гайхаад байсан юм аа. Vхсэн хойно оо. Тэгээд л єнєєдрєєс хоолны дэглэм барихаар шийдсэн юм байна л даа. Гайхалтай. Ингэхэд надаас энэ шийдвэрийнхээ талаар асууж, зєвлєсєн хvн байгаа юм уу, айн? За яах вэ, чамайг. Над шиг ходоодтой хvн мацаг барина ч гэж ярихгvй шvv. Май чи! Єєрийгєє дугаргаад, хоржигонуулаад єгєе... Єє хє, бас юу вээ. Тараг гуай нь бас юу чивдээ. Бvсгvй минь, наад тарагаа надруу биш, харин хаашаагаа чихэхийг чинь хэлээд єгєх vv? Бvvр хvчтэй хоржигноод, сvvлдээ дуу чимээтэй хоржигноноо гайгvй. Хонхолзоод, хонхозоод єгье! Нэмэр алгаа, янз нь...
Орой.
- ЮМ ИДМЭЭР БАЙНА! ЮУ Ч БАЙСАН ХАМААГVЙ ГУДАРМААР БАЙНА! НАДАД ИДЭХ ЮМ ЄГЄХИЙГ ШААРДАЖ БАЙНА! САЙХАН ГАХАЙНЫ МАХ ИДЭХ ЮМ САН. ИДМЭЭР БАЙН, ЄЛСЄЄД БАЙНА! ХЄЄШ!
Шєнє.
- Таарч дээ, золиг гэж, арайчдээ. Нойр хvрэхгvй нь ээ. Юу гэнээ? Би чимээгvй болохгvй,  хадагтай минь. Чи єєрєє тэнэг за юу. Би єлсєєд байна, юм идмээр байна, ойлгож байна уу, чи?! Чиний энэ хоолны дэглэм чинь ер нь надад ямар ч хамаагvй. Би юм идмээр байна. За алив л дээ. Хєргєгч ойрхон байгаа шvv дээ. Vгvй юу, босохгvй юу? За тэгвэл унтуулахгvй дээ чамайг. Унтах гээд оролдоод vзээрэй, чи. Сайхан цєцгийтэй борщ зооглох юм сан...

Мягмар гараг.
 Єглєє.
- Зиак! Намайг тамлан зовоох ажиллагаагаа vргэлжлvvлнэ биз дээ, єнєєдєр, бодвол? Тvрvvний идсэн байцааны хальс шиг ухаантай юм чинь мухарт очоод шингэчихлээ, надад амтагдсан ч vгvй! Хог гэж. Ийм тэнэг хvvхний ходоод болж тєрєх ч гэж дээ би. Бvхэл шєнєжингєє Тарган хадагтайн эрх дураараа ходоодонд атаархаж хонолоо!
Єдєр. 
- Миний хvч чадал барагджээ. Хамаг импульс-ээ тархируу шахлаа. Харин тархи тэдгээрийг гэдэсрvv шахна. Харин тйишээ явсан хэн бугай ч болов эргэж ирэх нь ховор тохиолддог vзэгдэл шvv дээ. Ээ чааваас, яадаг юм билээ дээ. Бас дахиад л тараг гударч байгаа юм биз дээ? Би энvvгээр чинь яах юм бэ? Таргийг vзэн ядаж байна.
Орой. 
- Эцсийн хvчээ шавхан байж хоржигнолоо. Намайг нохой хуцахын чинээ ч тоосонгvй. Муу єєдгvй хvvхэн. Харгис амьтан.
Шєнє.
- Зvvдэлж байна аа: Чанартай тосонд шарсан шинэхэн тємсийг цєцгийтэй холиод л... эсвэл саяхан тvvсэн амттайхан мєєгийг тvvхийгээр нь, эсвэл чанаад л идвэл ямар сайхан бэ? Шорр, шорр, шоррх... Харамсалтай нь зvvд байлаа.

Лхагва гараг.
 Єглєє.
- Нэг муу шинэ ногооны салатны тамраг идлээ. Дэлхийн бємбєрцєгийн хаанаас нь ийм хогийн амттай ногоог олж тvvсэн юм болоо, энэ хvvхэн? Каашны амтыг ч мартаж эхэлж байна. Юу ч билээ дээ? Нэг их гоё зєєлєн, дулаахан, арааны шvлс асгармаар, бvрэн цадуулдаг.... За за больё.
Єдєр.
-Ээ, гялай минь! Миний хайртай тараг, тараг! Би зєндєє ихийг уумаар байна. Ахиад жоохон уучихъя тэгэх vv? Ээ л дээ.
Орой.
- Надаас юу ч vлдсэнгvй бололтой. Хэвлий хавийн эрхтэнгvvд бvvр намайг дээрэлхээд, дараад эхэллээ. Би хатаж, хорчийгоод, хєєрхийлєлтэй болж дээ. Хоёр хvрэн манжингийн тамраг идлээ. Хэвийн vйл ажиллагаа маань ч алдагдаж байх шиг...
Шєнє. 
- Эзэн бvсгvй маань эцэг эхтэйгээ амьдарч байсан vеийг бодохоор яасан сайхан байгаа вэ. Тэр vед орой болгон л шєл, салаттай иддэг байж билээ. Харин хоёр дугаар хоолондоо шарсан махтай, амттай гэгч нь зоог идээд л. Эзэн бид хоёр, бvдvvн гэдэстэй нийлчихээд хичнээн сайхан тааламжтай зооглосноо хий шахаж зарлаад л... Биеэ даасан амьдрал чамайг юунд хvргэх нь энэ вэ?

Пvрэв гараг. 
Єглєє
- Ядаж тамхи татдаггvй ч байсан болоосой доо. Уучлаарай, хонгор минь, огиулчих уу? Албаар ингээгvй юм шvv, энэ удаад. Vнэхээр би чинь хоосон, бас дээрээс нь дотор муухай оргиж байна шvv, тамхины утаанд. Нєгєє єглєє идээд байдаг ногооны салат маань яав даа? САЛАТ ИДЬЕ Л ДЭЭ! ХЄЄЕ! Нэмэр алгаа. Амаа хамхиж л явахаас даа.
Єдєр. 
- Ашгvй дээ, тараг. Чамайг жоохон удаан боловсруулна аа. Тэгэхгvй бол єглєєний хоолны тамраг хvртэл би тэсэхгvй байж мэднэ. Наанаа байжил байна.
Орой.
- Дотор гэдэснийхэнтэй жоохон буу халлаа. Бас л баахан шоконд орж, аргаа барсан “улсууд” байгаа бололтой (ярианаас нь vзэхэд). Нєєц тэжээл гэх юм бараг л юу ч vгvй болсон гэж байна. Ингэж эцсийн хvчээ шавхагдтал, ингэж тартагтаа тултлаа явж болохгvй ш дээ. Хvvе Хvvе, яадаг билээ! Ямар том слив бэ? Бvгдийг нь надад єгч байгаа юм уу? Баярлалаа, яасан гоё юм бэ. За боловсруулж єгдєг хэрэг ээ.
Шєнє.
- Энэ хогийн сливнээс ч нэг боллоо шvv. Зовж зовж, боловсруулж ч чадсангvй. Аргагvй дээ, хичнээн ч хоног єлсгєлєн байчихав. Уучлаарай залуусаа, та нар (гэдэс)- руу явууллаа шvv. Та нар чинь бvхэл бvтэн 8 метр урттай шvv дээ. Харин би ердєє 1 л метр орчим тул ноцолдоод, ноцолдоод яаж ч чадсангvй. Аргыг нь олчихно биз дээ, залуусаа.

Баасан гараг. 
Vvр цайх алдад
- Ариун цэврийн єрєє орлоо. Боловсруулагдаагvй сливийг бараг тэр чигээр нь vдэж гаргав.
Єглєє.
- Байж боломгvй юм аа. Йогурт идэж байна гэнэ vv? Єчигдрийн слив маань нєхрийн тархийг нь хэвийн ажилладаг болгочихсон юм байх даа? Байн байн слив идээд байвал ухаалаг болчих юм биш vv, айн? Энэ байдлаараа тахианы шарсан гуя, сайхан болгосон тємс єдєр идэх юм биш биз дээ?
Єдєр.
- Тараг. Ходоод миний шvvс ийм их байгаагvйсэн бол, эмэгтэй минь чи яана даа.
Орой.
- Хэн ч юм бvv, мэд нэг залуутай хамт нэгэн зоогийн газрын ширээний ард сууж байх юм. Хvний хоолруу єлєнтєєд л. За алив л дээ. Тэгж байхаар єєртєє нэг идэх юм захиал л даа. Бид бvтэн долоо хоног юм идсэнгvй ш дээ. Хєе байз, чимээгvй! Нєгєє залуу чинь эзэгтэйг маань хичнээн их турсныг нь гайхаж байна. Хоолоо сайн идэж, сайн амарч бай л даа, гэж зєвлєж байна. Бас vнэхээр сайхан харагдаж байгааг нь биширч буйгаа илэрхийлээд амжлаа. За ашгvй дээ! Ухаалаг хєєрхєн бvсгvй шvv, миний эзэн! Энэ эр ч жинхэнэ эр хvн юм даа, бас! За ашгvй ашгvй, би ч удахгvй идэж єгєх нь дээ.

Нилээн орой.
- За юу вэ? Надруу нэг юм ороод явчих чинь. Энэ бас юу вэ? Мєєг vv? Аан зєв зєв, єєр юу байна? Мартини дарс байна, за, єєр? Ус уу? Зєв зєв, зvгээр. Яасан сайхан байна аа, ах дvvсээ. Элэг гуай, амаа хамхичихгvй юу? Бvх зvйл хяналтанд байна. Тэгтлээ их идээгvй л байна даг.
Шєнє.
- Мєєг, ус, тємс нар минь баяртай. Бvдvvн гэдсээр дамжаад гадагшилцгаа. Єчнєєн хоног тэссэний эцэст надруу орсон єчvvхэн зоог минь баяртай. Ямар их буян гадагшилж байна вэ? 

- Аан за, эрдэс бодис минь сайн байна уу? Ор ор. Бид яг дэглэм барьж дуусаж байна.


1 comment:

  1. huurhun yumaa neeree l iimerhuu yum boldog bhdaa bi deglem barij bgaa odoo gedes duugarhaar ieed hureed bnadaa aykuu bol .....

    ReplyDelete